Beyond Data

Data is een belangrijk thema, daar data dé bron is voor de bank om strategieën op te kunnen bepalen, beslissingen te kunnen nemen en een 9+ klantbeleving te realiseren.

Zowel vanuit toezichthouders als vanuit de strategie is het belangrijk om voor de juiste kwaliteit van de data te zorgen om daarmee het gebruik van data te optimaliseren. Maar wat kan, mag en willen we dan allemaal met deze data? Tijdens het Beyond Data evenement willen we medewerkers van de Rabobank laten zien wat we allemaal kunnen (gaan) doen met Data, nu maar ook in de toekomst (Artificial Intelligence). Tegelijkertijd biedt dit evenement ook de mogelijkheid om in te gaan op de discussie rondom de vraag wat we wel en niet mogen doen vanwege privacy gevoeligheid. Het event is dus de uitgelezen kans om medewerkers te inspireren, maar ook om het gesprek over data met collega’s op gang te brengen.

MG Creative verzorgde de aftermovie voor dit evenement en had deze tijdens het evenement al gemaakt zodat deze aan het einde als afsluiting vertoond kon worden aan de bezoekers.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *